LOMT

 

Bel me terug

 

Stuur een e-mail

De Case

Ontwikkel een inspirerende nieuwe website die aansluit bij de beleving van het museum.

Onderwerp

De verhalen die in Luchtvaart- en Oorlogsmuseum Texel aan bod komen zijn soms ware jongensverhalen. Dit was een mooi uitgangspunt voor de beeldtaal van de nieuwe website. Door collages te maken van foto’s  uit het archief van het museum creëerden we een mooie nostalgische uitstraling die past bij de onderwerpen in het museum.

Op basis van het nieuwe design is er in samenwerking met journalist Joop Rommets een luxe magazine gemaakt waarmee je je museumervaring kunt verrijken. Ga op zoek naar nabestaanden van vliegtuigcrashes, lees interviews met achtergrondverhalen en bekijk een kaart met sporen van de oorlog! Het magazine is verkrijgbaar in het musueum.

Neem contact met ons op

Wil je ook een stijl die naadloos aansluit bij je bedrijf? Neem dan contact op via (0222) 310 618 of in**@zi********.nl

Cases

Eigenaar Joost Hoogenbosch kwam met het idee om een magazine te maken voor zijn gasten.
Vol met achtergrondverhalen over het restaurant, de geschiedenis van de boerderij, de Texelse producten en de mooie omgeving.

Beleef de bewogen geschiedenis van Texel

Er is in het verleden heel wat gebeurd op Texel. En dan met name rond de Tweede Wereldoorlog. Bij Luchtvaart- en Oorlogsmuseum Texel komen deze verhalen tot leven. Wij werden gevraagd hier een passende nieuwe website voor te ontwikkelen.

Jubileumboek De Krim 50 jaar

Naar aanleiding van het 50jarige bestaan van De Krim er is een jubileumboek gemaakt. Aan ons de eer om dit te mogen vormgeven en realiseren.

Ontdek de whiskey van The Isle of Texel

Met de whiskey en likeuren van stokerij De Lepelaar, gevestigd op Landgoed De Bonte  Belevenis, haal je iets bijzonders in huis. Zij zorgden voor de inhoud, wij ontwikkelden de verpakkingen.

Vincent was op zoek naar een professionele uitstraling voor zijn tuinderij. Hij kweekt groente, aardappelen én bloembollen. Alles kleinschalig en gifvrij… Voor de verkoop in stalletjes aan de straat wilde hij graag een logo, verpakkingen, labels en natuurlijk een website.