De Case
De website en online marketing zijn voor een organisatie als De Muy belangrijke middelen. Om het aanbod van De Muy aantrekkelijker en slimmer te tonen was het hoog tijd om de website helemaal te vernieuwen. Met als primaire uitgangspunten: simpel zoeken en makkelijk boeken. En secundair: het eiland Texel goed naar voren laten komen.
De nieuwe site
De grootste uitdaging was om het zoek- en boekingsproces zo simpel mogelijk te maken. Aan de ene kant door het aantal stappen dat je moet nemen te beperken, en aan de andere kant door de site zo vorm te geven dat het mooi overzichtelijk blijft. Vanzelfsprekend hebben we ook een mooi vleugje Texel toegevoegd zonder dat het onze primaire doelstelling in de weg loopt.
Overzichtelijke pages en een helder boekingsproces
Elk huisje moet aantrekkelijk worden neergezet en verdient dus een eigen overzichtelijke landingspagina. Hier vind je als bezoeker direct informatie over de voorzieningen, maar ook bijvoorbeeld: Mag mijn hond mee? En hoe is de ligging? Door iconen te gebruiken zorgen we dat de bezoeker de belangrijkste informatie nog sneller tot zich kan nemen.
Extra veel aandacht is besteed aan het design van het boekingsproces. Hier is o.a. een visueel stappenplan toegepast zodat je duidelijk ziet waar je je in het boekingsproces bevindt en welke stappen je nog kunt verwachten. Doordat niet elke accommodatie hetzelfde is, verschilt het proces dynamisch. Een stukje techniek waar we best trots op zijn.
Neem contact met ons op
Wil je ook zo’n gebruiksvriendelijke en slimme website? Neem contact op via (0222) 310 618, info@ziltezaken.nl of gebruik onderstaand formulier.