LOMT

 

Bel me terug

 

Stuur een e-mail

De Case

Ontwikkel een inspirerende nieuwe website die aansluit bij de beleving van het museum.

Onderwerp

De verhalen die in Luchtvaart- en Oorlogsmuseum Texel aan bod komen zijn soms ware jongensverhalen. Dit was een mooi uitgangspunt voor de beeldtaal van de nieuwe website. Door collages te maken van foto’s  uit het archief van het museum creëerden we een mooie nostalgische uitstraling die past bij de onderwerpen in het museum.

Op basis van het nieuwe design is er in samenwerking met journalist Joop Rommets een luxe magazine gemaakt waarmee je je museumervaring kunt verrijken. Ga op zoek naar nabestaanden van vliegtuigcrashes, lees interviews met achtergrondverhalen en bekijk een kaart met sporen van de oorlog! Het magazine is verkrijgbaar in het musueum.

Neem contact met ons op

Wil je ook een stijl die naadloos aansluit bij je bedrijf? Neem dan contact op via (0222) 310 618 of info@ziltezaken.nl

Cases

Eigenaar Joost Hoogenbosch kwam met het idee om een magazine te maken voor zijn gasten.
Vol met achtergrondverhalen over het restaurant, de geschiedenis van de boerderij, de Texelse producten en de mooie omgeving.

Ontdek de whiskey van The Isle of Texel

Met de whiskey en likeuren van stokerij De Lepelaar, gevestigd op Landgoed De Bonte  Belevenis, haal je iets bijzonders in huis. Zij zorgden voor de inhoud, wij ontwikkelden de verpakkingen.

Familie Rikkenberg runt sinds 2014 de Kampeershop op Texel. Het is de meest uitgebreide kampeerspeciaalzaak van het eiland. Daar hoort uiteraard een mooie website bij!

Hardloper en fysiotherapeut Robert Bakker kwam bij ons met het idee voor een hardloopboek met de mooiste routes op het eiland. Na een paar afspraken en brainstormsessies zijn we in samenwerking met tekstschrijver Joop Rommets aan de slag gegaan.

Restyling ‘Op de Boot’
Rebotex is sinds de jaren ’80 de naam van de restauratie aan boord van de TESO-schepen en de kiosk in Den Helder. De naam Rebotex (Restauratie Boot Texel) werd inmiddels ervaren als weinig zeggend en emotieloos. Daarom vroeg Rebotex ons mee te denken over een nieuwe naam.