Vai Forte

 

Bel me terug

 

Stuur een e-mail

De Case

Vai Forte is Italiaans voor ‘Ga ervoor’, Go for it.  Werken aan ontplooiing en ontwikkeling, dat is waar Vai Forte voor staat. Wij wilden een logo ontwikkelen waar dit ‘Go for it’ gevoel duidelijk in terugkwam. Daarnaast onderzochten we welke beeldtaal hierbij past. Is het een gevoel van vrijheid, of juist meer een uitdaging aan durven gaan, of meer spiritueel en levensverrijkend? Er werd gekozen voor een logo en beeldtaal waar het ‘dive in’ gevoel duidelijk terugkomt.

Communicatieaanpak

Het werven van deelnemers voor de reizen van Vai Forte gebeurt voornamelijk via Google AdWords en social media. Maar soms zijn de thema’s van de reizen beladen, en dan is social media een minder geschikte manier voor werving. Zo zijn er bijvoorbeeld reizen bedoeld om te leren omgaan met rouwgevoelens en verlies. Dit vereist vanzelfsprekend een andere communicatieaanpak. Deze reizen brachten we bij de doelgroep(en) onder de aandacht middels flyers op beurzen en bij therapeuten, ziekenhuizen en banners op specialistische sites over rouw en verlies.

Een flexibele site

Bij de Vai Forte website hebben we gebruik gemaakt van Elementor, een gebruiksvriendelijke ‘drag & drop’ plugin waarmee je de vrijheid hebt om pagina’s in te delen zoals je zelf wilt. Een stukje tekst hier, plaatje daar, een quote ertussen of een video… Het kan allemaal in een handomdraai. Dankzij deze techniek kunnen we een site zo indelen dat het verhaal perfect wordt verteld.

Neem contact met ons op

Ben je van plan een bedrijf te starten en ben je op zoek naar een passende huisstijl en/of kan je wel wat hulp gebruiken met de communicatieaanpak? Neem contact op met Ronald of Romana: (0222) 310 618, info@ziltezaken.nl of gebruik onderstaand formulier.

Cases

Ik zie je bij Bries20!
We vertellen je graag hoe een avontuur van een Larense familie dé aanwinst van De Koog werd.

Vincent was op zoek naar een professionele uitstraling voor zijn tuinderij. Hij kweekt groente, aardappelen én bloembollen. Alles kleinschalig en gifvrij… Voor de verkoop in stalletjes aan de straat wilde hij graag een logo, verpakkingen, labels en natuurlijk een website.

Verspilling eruit, de fik erin!
Hoe de Bolder een duurzaam idee werkelijkheid maakte.

Familie Rikkenberg runt sinds 2014 de Kampeershop op Texel. Het is de meest uitgebreide kampeerspeciaalzaak van het eiland. Daar hoort uiteraard een mooie website bij!

Jubileumboek De Krim 50 jaar

Naar aanleiding van het 50jarige bestaan van De Krim er is een jubileumboek gemaakt. Aan ons de eer om dit te mogen vormgeven en realiseren.

Texeler

Ontdek de voordelen van schapenwol op de nieuwe Texeler site Wist je dat schapenwol enorm veel voordelen heeft voor je nachtrust? Texeler maakt er al...

Read More »

De Muy

Een nieuwe site voor De Muy Bungalowverhuur Als totaalpartner neemt De Muy Bungalowverhuur veel werk uit handen van particuliere vakantiehuisverhuurders. Naast het facilitaire aspect is...

Read More »

De 66 van Texel

Hardloper en fysiotherapeut Robert Bakker kwam bij ons met het idee voor een hardloopboek met de mooiste routes op het eiland. Na een paar afspraken...

Read More »

LOMT

Beleef de bewogen geschiedenis van Texel Er is in het verleden heel wat gebeurd op Texel. En dan met name rond de Tweede Wereldoorlog. Bij...

Read More »

Zuivelboerderij Texel

Zuivelboerderij Texel: Heerlijke zuivel op sien Texels! 175 koeien die samen 1,6 miljoen liter melk per jaar produceren. Hiervan gaan Corine en Evert de komende...

Read More »